iZi-deals.nl - Veel gestelde vragen

iZi-DEALS - Veel gestelde vragen


 

BESTELLEN EN AFREKENEN


BEZORGEN EN AFHALEN

               

VEILIGHEID EN PRIVACY


RETOUREN EN GELD TERUG

 

DEFECTE PODUCTEN - GARANTIE - KLACHTEN

 

Staat uw vraag er niet bij, of heeft u toch nog andere vragen? Wij helpen u graag! Vul het contactformulier in en wij zullen uw vraag zo snel mogelijk beantwoorden.

 

 

   

Mail ons

Contactgegevens

* Verplichte velden

  

  

ITC BREDA

 iZi-DEALS
 Bezoekadres (alleen op afspraak)
 Takkebijsters 51b
 4817 BL  BREDA
 info@iZi-DEALS.nl 
 KvKnr    24145961
 BTWnr  NL0071.59.183B01

 TELEFOON: 0800 - 2200 031

 Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen  09.30 tot 17.00 uur 

 
   

 


Hoe kan ik bestellen?
Als u een product wilt bestellen klikt u gewoon op de knop ‘in winkelwagen’. Uw bestelling komt dan in de winkelwagen waarna u kunt kiezen om verder te winkelen of om af te rekenen. Als u af wilt rekenen kom u automatisch in de beveiligde betaalpagina’s die u stap voor stap kunt doorlopen.

naar boven


Hoe kan ik mijn bestelling annuleren?
Vóórdat u in het het bestelproces op 'definitief bestellen' heeft geklikt kunt u uw bestelling nog annuleren door terug te gaan naar uw winkelwagen, wilt u na het 'definief bestellen' uw bestelling annuleren dan neemt u contact op via ons contactformulier.

naar boven


Kan ik iets toevoegen aan de bestelling die ik zojuist heb geplaatst?
Na afronding van het bestelproces wordt uw bestelling direct in behandeling genomen. U kunt er dus niets meer aan toevoegen. Natuurlijk bent u vrij om hierna nog een nieuwe bestelling te plaatsen.

naar boven


Hoe weet ik zeker dat mijn bestelling goed is ontvangen?
U ontvangt automatisch een orderbevestiging per e-mail.

naar boven 


Als ik een tweede bestelling plaats op dezelfde dag, betaal ik dan ook twee keer verzendkosten?
Iedere bestelling wordt beschouwd als een aparte order en daarom ook apart geleverd. De verzendkosten dekken de kosten die wij maken om uw bestelling verzendklaar te maken, te controleren, te transporteren en af te leveren. Omdat deze handelingen bij elke bestelling plaatsvinden, rekenen wij ook bij elke bestelling verzendkosten.

naar boven


Kan ik na betaling nog mijn bestelling wijzigen?
Wanneer u uw bestelling heeft bevestigd en/of betaald, kunt u deze niet meer zelf wijzigen. Neem contact met ons op via het contactformulier, en indien de bestelling nog niet is verzonden kunnen wij nog iets aanpassen.

naar boven


Zijn alle producten direct leverbaar?
Wij streven ernaar alle producten op voorraad te hebben, ondanks ons grote magazijn lukt dit niet altijd. Wanneer een artikel niet op voorraad is, wordt dit duidelijk aangegeven en kunt u het ook niet aan uw winkelwagen toevoegen. Wel kunt u een waarschuwing krijgen indien het artikel weer op voorraad is en u het kunt bestellen.

naar boven


Rekenen jullie verzendkosten?
Ja, maar onze verzendkosten bedragen slechts € 4,95 incl. BTW, indien je in één bestelling meer producten besteld dan betaal je slechts één maal verzendkosten.

naar boven


Is het mogelijk om zelf te bepalen wanneer mijn bestelling wordt bezorgd?
Nee, dat is niet mogelijk. Al onze bestelling worden verzonden via postNL en wij hebben helaas geen invloed op het tijdstip van afleveren. Wel sturen wij u op het moment dat uw bestelling is verzonden per email een track en trace code, hiermee kunt u via de website van postNL zien waar uw bestelling zich bevind en wat de geplande afleverdatum/tijd is.

naar boven


Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres, bijvoorbeeld mijn werk, laten bezorgen?
Ja, dat is mogelijk! Als u in stap 3 bij het afrekenen een ander afleveradres opgeeft, dat afwijkt van het factuuradres, dan ontvangt u uw bestelling daar.

naar boven


Hoe lang duurt het voordat mijn bestelling wordt geleverd?
In principe leveren wij uit voorraad en verzenden wij de bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst van de bestelling!

Voor 16.30 uur besteld en betaald? Dan verzenden we je bestelling nog dezelfde werkdag. Later besteld en betaald? Dan versturen wij de eerstvolgende werkdag. Ook op zaterdag wordt bezorgd, maar een bestelling gedaan op zaterdag of zondag wordt dus maandag ingepakt en dinsdag bezorgd!

naar boven


Kan ik gebruik maken van een DHL service punt, Kiala-punt of Pakjegemakje?
Nee, het is helaas nog niet mogelijk om gebruik te maken van één van deze diensten.

naar boven


Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Ja, dit is mogelijk op werkdagen (Ma - Vrij) tussen 08.30 - 17.00 bij onze logistieke partner in Barendrecht. U ontvangt de adresgegevens en referentie welke u nodig heeft zodra de bestelling is verwerkt en klaarstaat om te worden afgehaald.

naar boven


Op welke manieren kan ik betalen?
U kunt op twee manieren betalen: iDEAL, of bij aflevering aan de bezorger (rembours).

naar boven


Wat is iDEAL?
Met iDEAL kunt u vertrouwd, veilig en gemakkelijk betalen via uw eigen bank. iDEAL is het systeem dat u direct koppelt aan uw internetbankierprogramma bij een online aankoop. Gebruikt u een internetbankierprogramma van één van de bij iDEAL aangelsoten banken? Dan kunt u direct met iDEAL betalen. U rekent dan snel en gemakkelijk af in de vertrouwde internetbetaalomgeving van uw eigen bank. Om gebruik maken van iDEAL hoeft u zich niet te registreren, bestanden te downloaden of een account aan te maken.

naar boven 


Is het mogelijk om in termijnen te betalen?
Nee, het is niet mogelijk in termijnen te betalen.

naar boven

 

Hoe veilig is winkelen bij iZi-DEALS?
De website van iZi-DEALS gebruikt een SSL-certificaat. Hiermee worden alle persoonlijke gegevens versleuteld verzonden, waardoor deze niet door anderen kunnen worden bekeken.

naar boven

 

Wat is een cookie?
Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel iZi-DEALS als andere partijen kunnen cookies plaatsen.

naar boven


Waar worden cookies voor gebruikt?
Met behulp van cookies zorgt iZi-DEALS er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet herhaaldelijk dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren.

naar boven

 

Zijn jullie aangesloten bij een keurmerk?
Wij zijn aangesloten bij het Webshop Keurmerk, de Stichting Webshop Keurmerk beoogt consumenten te beschermen tegen ondeugdelijke webwinkels en/of thuiswinkels.

De bij de Stichting Webshop Keurmerk aangesloten webwinkels zijn verplicht te voldoen aan de Europese en Nederlandse wet- en regelgeving en aan de Keurmerk-code. De Stichting Webshop Keurmerk stelt zich mede ten doel het vertrouwen van consumenten ten aanzien van internetaankopen, per telefoon, catalogus en post te vergroten.


naar boven

 

Kan ik een product retour sturen?
Je kunt een product zonder opgave van reden binnen 14 dagen na de afleverdatum retour sturen waarbij wij de aankoopprijs + evt. verzendkosten terugbetalen. De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor uw rekening. Wij verzoeken u hierbij het retourformulier te gebruiken. 

 

naar boven


Hoe kan ik een product retoursturen?
Vul het retourformulier in (niet verplicht) en stuur het pakket retour via een pakketdienst zoals een PostNL-servicepunt of postkantoor.

U ontvangt hier een retourbewijs, bewaar dit bewijs goed totdat u het geld retour heeft ontvangen. Het terug te ontvangen bedrag wordt gerestitueerd via uw bankrekening, het is dus belangrijk dat u dit bij de retour vermeld!

naar boven


Wat is het retouradres?
Vermeld dit retouradres duidelijk op de verpakking:

iZi-DEALS
Escudostraat 2
2991 XV  BARENDRECHT

Dit is het retouradres en kan NIET gebruikt worden als bezoekadres. Voor correspondentie verwijzen u graag naar onze klantenservice.

naar boven


Waar moeten mijn artikelen aan voldoen wanneer ik ze wil retourneren?
U kunt een product binnen 14 dagen na afleverdatum retour sturen. Het product dient onbeschadigd in oorspronkelijke staat teruggestuurd te worden compleet met alle toebehoren en indien redelijkerwijs mogelijk in de originele verpakking (indien een product toch is beschadigd kunnen wij u de schade in rekening brengen). Stuur indien mogelijk een kopie van de factuur en het retourformulier mee en informeer ons als u dit wilt, over de reden waarom u het product terugstuurt. Met deze informatie kunnen wij ons aanbod en dienstverlening verder voor u verbeteren.

naar boven


Kan mijn retourzending ook worden opgehaald?
Nee, het is alleen mogelijk om retourzending te retourneren via een bezorgdienst. 

naar boven


Ik heb met iDEAL betaald, maar wil de gehele bestelling of een deel hiervan retourneren. Hoe krijg ik mijn geld terug?
Na ontvangst en controle van de geretourneerde producten, ontvangt u het totaalbedrag binnen 14 dagen op uw bankrekening. Het is natuurlijk wel belangrijk dat u uw gegevens bij de retour vermeld. 

naar boven 

 

Zijn er kosten verbonden aan het retourneren van artikelen?
Wij restitueren het aankoopbedrag, inclusief eventuele verzendkosten welke door ons in rekening zijn gebracht voor het geretourneerde product, onverwijld doch binnen 14 dagen volgend op de dag waarop u ons de herroeping meldt. Tenzij wij aanbieden het product zelf af te halen, wachten wij met terugbetalen tot wij het product hebben ontvangen of tot u aantoont dat u het product heeft teruggezonden, naar gelang welk tijdstip eerder valt. Wij gebruiken voor terugbetaling hetzelfde betaalmiddel dat u heeft gebruikt, tenzij u instemt met een andere methode. De terugbetaling is kosteloos voor u.

 naar boven

 

Er is iets defect, wat nu?
Indien een gekocht product onverhoopt defect mocht raken binnen de garantieperiode, neem dan contact op met ons via het contactformulier. U ontvangt dan afhankelijk van het product instructies voor het verzenden aan onze service partner. U dient dit in ieder geval goed verpakt en voorzien van de aankoopbon en een duidelijke klachtomschrijving gefrankeerd aan onze service partner zenden. Wij zullen er dan voor zorgen dat het product door een geautoriseerd servicecenter wordt hersteld waarna het product zsm aan u zal worden teruggezonden.

 naar boven

 

Hoe kan ik een klacht indienen?
Het kan voorkomen dat u ondanks onze beste bedoelingen toch niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen het probleem serieus beoordelen en netjes afhandelen. Komt u niet tot een oplossing met onze klantenservice? Stuur dan een email met een duidelijke beschrijving van uw klacht aan onze directie, u kunt uw email sturen naar info@iZi-DEALS.nl met als onderwerp "Klacht - tav directie", wij zullen de ontvangst van uw klacht per email bevestigen en binnen 14 dagen contact met u opnemen om het probleem op te lossen.

naar boven

 

Kan ik terecht bij een geschillencommissie?
iZi-DEALS is aangesloten bij het Webshop Keurmerk. Als we er samen niet uitkomen kunt u besluiten de onafhankelijke geschillencommissie van Webshop Keurmerk in te schakelen om een beslissing te nemen over uw klacht. Hier vind u alle contact gegevens van de geschillencommissie.

naar boven

Alle getoonde prijzen zijn incl. BTW en wettelijke heffingen. Copyright © 2020 iZi Deals.