Klantenservice
iZi-DEALS
Bezoekadres (alleen op afspraak):
Takkebijsters 51b
4817 BL BREDA
info@izi-deals.nl
KvKnr 24145961
BTWnr NL007159183B01
TELEFOON: 010 - 4 824 824
Onze klantenservice is op werkdagen bereikbaar tussen 09.30 - 17.00 uur
KLANTENSERVICE & INFORMATIE |
PRIJZEN EN AANBIEDINGEN
|
AFHALEN Momenteel is het door drukte en het gebruik van meerdere magazijnen niet mogelijk om bestellingen af te halen. |
VEILIG WINKELEN iZi-DEALS heeft het Webshop Keurmerk, dus veilig winkelen is gegarandeerd! Tevens maken wij gebruik van een SSL-certificaat. Hiermee worden alle persoonlijke gegevens versleuteld verzonden, waardoor deze niet door anderen kunnen worden bekeken. |
VOORRAAD / LEVERTIJDEN In principe leveren wij uit voorraad en verzenden wij de bestelling binnen 1 werkdag na ontvangst van de bestelling.
|
RETOUREN U kunt een product binnen 14 dagen na ontvangst retour sturen, indien gewenst kunt u hiervoor het retourformulier gebruiken.
De kosten voor het retour sturen van het product zijn voor eigen rekening. |
PRIVACY Wij respecteren de privacy van alle gebruikers van onze website en zorgen ervoor dat de persoonlijk informatie die u aan ons verstrekt vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om bestellingen zo snel en goed mogelijk te kunnen uitleveren. |
VERZENDKOSTEN
|
VERZENDING Al onze 'standaard' pakketten worden verzonden via PostNL, 'grote' pakketten zoals televisie's vanaf 50inch via Dynalogic, helaas hebben wij geen invloed op het tijdstip van aflevering. |
BETALING Om het winkelen zo eenvoudig mogelijk te maken kunt u bij iZi-DEALS veilig en snel betalen via iDEAL of Creditcard (Visa of Mastercard).
|
GARANTIE Op al onze producten geldt de wettelijke garantie. Mocht er bij een product aanvullende (fabrieks-) garantie aangeboden worden dan doet deze aanvullende garantie niets af aan de wettelijke garantie. |
KLACHTEN / GESCHILLEN Het kan helaas voorkomen dat u ondanks onze beste bedoelingen toch niet tevreden bent. Neem dan contact op met onze klantenservice, zij zullen het probleem serieus beoordelen en netjes afhandelen. Komt u niet tot een oplossing met onze klantenservice? Stuur dan een email met een duidelijke beschrijving van uw klacht aan onze directie, u kunt uw email sturen naarinfo@izi-deals.nl met als onderwerp "Klacht - tav directie", wij zullen de ontvangst van uw klacht per email bevestigen en binnen 14 dagen trachten het probleem op te lossen. Mochten we er samen niet uitkomen, dan kunt de onafhankelijke geschillencommissie van Webshop Keurmerk in te schakelen om een beslissing te nemen over uw klacht. |